top of page
  • Writer's pictureYeladenu

חוסן ילדינו למען ילדי הצפון: החלה הפעילות בעיר טבריה

מיזם חוסן ילדינו מרחיב את פעילותו אל ילדים ונוער מקרית שמונה והצפון, אשר מפונים לעיר טבריה. המיזם פועל מאז ה-08.10.23 לקידום החוסן האישי והקהילתי של הילדים ובני ובנות הנוער שנפגעו בשל קרבתם לקווי העימות - בעיר שדרות, במועצה אזורית אשכול והחל מחודש מרץ 2024 גם בקריית שמונה ואופקים.


בתחילה הוקמו מתחמים פיזיים באילת ובים המלח בהם הוענקו טיפולים רגשיים בשיתוף מרכזי החוסן, והתקיימו מגוון פעילויות חברתיות לחיזוק החוסן של ילדים ובני נוער. עם צמצום האוכלוסיה המפונה במרכזי הפינוי, המתחמים נסגרים ואנו עם הפנים קדימה: לגיבוש מענה מותאם לילדים ובני הנוער של קרית שמונה השוהים בעיר טבריה וסביבתה, תוך שיתוף פעולה מלא עם הרשות המקומית.


בחודש האחרון, החל הצוות המקצועי בהובלתה של קרן קמרינסקי בהיכרות עם הרשויות ועם מחלקות העיריה של קריית שמונה וטבריה, כמו גם עם הפעילות הקיימת על מנת לבנות תכנית מותאמת.


החלו ההכנות להקמת מתחם 'שחר' חוסן ילדינו בטבריה, אשר יכלול חדרים לטיפול פרטני ומרחבים לפעילות חוסן משלימה. המתחם צפוי להיפתח באמצע אפריל 2024.

במקביל, אנו פועלים לבניית תכנית פעילות חברתית מחזקת חוסן עבור נוער שלא יוצא מחדרי המלון ו/או שנמנע מלהגיע למערכת החינוך וכן לסיוע בפעילות תומכת חוסן בבתי-הספר בהם השתלבו ילדי קו העימות הצפוני.


נמשיך ללוות את הילדים והנוער ולדאוג לרווחתם ושיקומם – בכל מקום בו הם יימצאו.




10 views0 comments
bottom of page